المنتدي الرسمي لعشاق النجم محمود فتح الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماتشين القمة وقفوا قلبي...

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دودي

المساهمات : 8

ماتشين القمة وقفوا قلبي... Empty
مُساهمةموضوع: ماتشين القمة وقفوا قلبي...   ماتشين القمة وقفوا قلبي... I_icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 11:08 am

هاي ايمي ازيك اكيد اتفرجت امبارح على ماتش الزمالك ولا كنت بتذاكري وماما قالتلك لا زي ما عملت معايا في ماتش الاهلي؟
بصراحة احسن ده اخويا بيقولي شاف الماتشين ودمه نشف وصراحة انا زعلانة قوي النادين الكبار امبارح اتعادلو بس سمعت خير بقى ايه ان اداء نادي الزمالك كان حلو
مش انا اهلاوية بس بتمنى الخير للزمالك مش بس عشان عندنا في البيت في زمالكوية لا عشان بجد نادي فيه رجاله زي محمود فتح الله ده لاعيب في رايي هايل جدا كمان انا معجبة جدا باداؤه في الزمالك وفي المنتخب
سلام عشان شويه كده وعندي سكشن يا دوب الحق انزل
وعلى فكرة ياجماعة يا اللي في المنتدى انا ملاحضة من ساعة ما اشتركت ان ايمي بس هي اللي بتدخل يارت كلنا كده نبقى زيها وتحية مني ليكي يا ايمي معاها شمس منورة زيك كده sunny sunny sunny
emy

emy

المساهمات : 39

ماتشين القمة وقفوا قلبي... Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماتشين القمة وقفوا قلبي...   ماتشين القمة وقفوا قلبي... I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 1:07 pm

انا اكيد سمعته وشفت اللي حصل من الحكم النيلة ده والاهم من كدة واللي زعلني هو ان محمود فتح الله خرج مصاب وربنا يسترها عليه ادعي له يادودي ربنا يخليكي بالشفا ان شاء الله

ماتشين القمة وقفوا قلبي...
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-